Lee Trio

SØNDAG 4. MARTS 2018 kl. 15:00 PÅ FUGLSANG HERREGAARD

THE LEE TRIO

Tre søstre, tre instrumenter

De tre søstre Lisa, Angela og Melinda Lee udgør eftermiddagens klavertrio. De stammer fra San Francisco og har efter deres debut turneret verden rundt hver for sig og sammen. De har spillet på de fleste store scener i verden (Carnegie Hall, New York, Wigmore Hall, London, Berliner Philharmonie, for bare at nævne nogen). Alle steder har publikum ladet sig begejstre over deres smukke klang og friske udtryk.

Trioen behersker det klassiske repertoire, men de kaster sig også med stor entusiasme over ny musik og har fået komponeret flere værker til sig.

Se trioens hjemmeside her (åbner link)

Og nu kommer de altså til Fuglsang. Ved redaktionens slutning havde de ikke helt besluttet, hvad de vil spille til denne koncert, men Beethoven kommer til at spille en central rolle.

Billetter kan købes på billetto.dk eller ved døren fra kl. 14 . Der kan på dagen frem til kl. 14 købes kombi-billetter til 225 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)