Unge Spiller Klassisk

SØNDAG 10. SEPTEMBER 2017 kl. 15:00 i KUMUS

UNGE SPILLER KLASSISK

Vinderne af konkurrencen Unge Spiller Klassisk spiller med Storstrøms Kammerensemble.

Ligesom de sidste par år reserverer Fuglsang Musikforening sæsonens første koncert til at dyrke de helt unge talenter.

De medvirkende er Ensemble Storstrøm og 5 vindere af musikkonkurrencen Unge Spiller Klassisk. De seks har som en særlig anerkendelse af deres talent fået mulighed for en koncertrække sammen med ensemblet, og det er en af disse koncerter der er på programmet denne dag. Her får de unge musikere oplevelsen – og udfordringen – ved at spille sammen med topprofessionelle musikere. De 5 unge er mellem 11 og 19 år og trakterer flg. instrumenter: klaver (Benjamin Skydsgaard og Robin Wohner), obo (Ludmilla Zelazny), blokfløjte (Anna Linea Gulberg-Hansen), og valdhorn (Malthe Fink-Jensen). Så der er masser af forskellig musik at lytte til. De unge musikere brænder for deres musik, og det kan man høre!

Læs mere om Unge Spiller Klassisk.(åbner USK hjemmeside)

Billetter kan købes på billetto.dk eller ved døren fra kl. 14 . Der kan på dagen frem til kl. 14 købes kombi-billetter til 225 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)