Trio Lautrup

SØNDAG 5. MAJ 2019 KL. 15:00 I KUMUS

TRIO LAUTRUP

Mellem brødre.

I foreningen har vi den skik, at når der kommer en ny musiker i vores husorkester, Ensemble Storstrøm, så arrangerer vi en præsentationskoncert med det nye medlem.

Denne gang er turen kommet til Tobias Lautrup, som siden september -16 har siddet på cellostolen. Tobias er ud af en musikalsk familie. Hans bror, Tue, er violinist og virker som kammermusiker bl.a. i Zapolsky Kvartetten og som orkestermusiker i Radiosymfoniorkestret.

Violin og cello ... Der mangler ligesom noget. Men heldigvis er der en bror til, ikke af blodet, men af ånden. Han hedder Eskild Winding og er pianist, og så har vi en klavertrio. Og selv om blod er tykkere end vand, bliver det forhåbentlig kun sved og tårer, det kommer til at koste, når trioen indtager scenen - men det bliver til gengæld i rigelige mængder.

Romantikken er i højsædet, i klavertrioer af Schubert og Brahms

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00. Der kan på dagen frem til kl. 14:00 købes kombi-billetter til 225 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)

Drevet afTicketbutler