Vox Aaros

JULEKONCERT

SØNDAG 2.DECEMBER 2018 KL. 15:00 I KUMUS

Vox Aros

Årets julekoncert er lagt i hænderne – eller rettere stemmerne - på herrekoret Vox Aros. Vox Aros er sammensat af omhyggeligt udvalgte sangere, primært fra landets universiteter og konservatorier. De mødes med mellemrum og øver op til et korprojekt, som i dette tilfælde er julekoncerten i Fuglsang Musikforening, som afslutning på en korweekend på Lolland.

Koret ledes af komponisten, pianisten og dirigenten Uffe Most. Hans erklærede ambition er, at Vox Aros skal være landets bedste herrekor. Koret har været på turnéer rundt omkring i Europa, sidst i Nuuk i Grønland. Desuden har Vox Aros udgivet et par CD’er.

Ved koncerten i musikforeningen vil koret dels synge det klassiske julerepertoire, dels præsentere nogle af de mindre kendte værker, som er skrevet i anledning af julen.

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00. Der kan på dagen frem til kl. 14:00 købes kombi-billetter til 225 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)

Drevet afTicketbutler