Bolette Roed og Andreas Borregaard

SØNDAG 16. APRIL 2023  kl. 15:00 i KUMUS

BOLETTE ROED OG ANDREAS BORREGAARD

Blokfløjte - Akkordeon duo

Dagens program byder på en højst usædvanlig instrument-kombination. Blokfløjtenisten Bolette Roed har vi tidligere haft stor fornøjelse af sammen med en saxofonist og en janitshar i Trio Alpha.

Akkordeonisten Andreas Borregaard er et nyt bekendtskab for os, og det bliver spændende at se hvad de to instrumenter kan finde ud af sammen.

Det er jo ikke sådan, at der er skrevet meget musik for denne besætning. Så enten må man ty til at arrangere eksisterende musik, eller man må få skrevet musik direkte til ensemblet. Begge dele vil man kunne opleve ved denne koncert, der spænder fra Bach til nykomponerede værker af de danske komponister Martin Stauning, Bent Lorentzen og Lars Graugaard.

Men duoen har spillet sammen i mange år, så de ved hvad de gør!

Læs mere om Bolette Roed her

Læs mere om Andreas Borregaard her

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før koncert inden kl.19:00) eller ved døren fra kl. 14:00.

ET EKSKLUSIVT TILBUD:

Et begrænset antal kombibilletter til 285 kr kan kun købes online. De gælder både til Fuglsang Kunstmuseum og til koncert i Fuglsang Musikforening.