Jonathan Siahaan

LØRDAG 25. MARTS 2023  kl. 15:00 I KUMUS

JONATHAN SIAHAAN

Jonathan Siahaan - fremadstormende klavervirtous

Pianisten, Jonatan Siahaan, er en af sin generations mest lovende danske pianister.

Han kommer med et meget varieret og ambitiøst program.

Vi skal høre en klaversonate i G-dur af Mozart, Schumanns klaversonate nr. 3 med den lidt mystiske titel Koncert uden orkester, klaversonate i H-mol af Liszt, om hvem det forlød - vel mest af dem, der ikke kunne spille hans musik - at han skrev så svær musik, at kun han selv kunne spille den.

Jonathan har allerede slået sit navn fast i det danske musikliv. Han har vundet en hel række konkurrencer og og været solist med flere af de danske orkestre.

Som medlem af Heathcliff Trio har Jonathan slået sit navn fast som kammermusiker. Trioen vandt for nylig den 9. internationale Johannes Brahms kammermusikkonkurrence i Gdansk.

Læs mere om Jonathan Siahaan og Heathcliff Trio her

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før koncert inden kl.19:00) eller ved døren fra kl. 14:00.

ET EKSKLUSIVT TILBUD:

Et begrænset antal kombibilletter til 285 kr kan kun købes online.  De gælder både til Fuglsang Kunstmuseum og til koncert i Fuglsang Musikforening.