Som Howie Trio

SØNDAG 3. NOVEMBER 2019 KL. 15:00 I KUMUS

Som Howie Klarinettrio

Velkommen til Som

Når der kommer en ny musiker til Ensemble Storstrøm vil musikforeningen gerne præsentere den nytilkomne ved en koncert. Således også denne gang, hvor Som Howie er programmets centrale figur med sin klarinet.

Som Howie er uddannet på Sydney Conservatorium of Music (bachelor) og på Kungliga Musikhögskolan i Stockholm (master). Han har desuden været tilknyttet orkesterakademier for unge musikere hos London Philharmonic Orchestra, Royal Stockholm Philharmonic, Southbank Sinfonia og Sydney Symphony Orchestra. Som orkester- og kammermusiker har han en bred erfaring og været vidt omkring, han har arbejdet i Australien, Malaysia, England og Sverige.

Som har været ansat i Ensemble Storstrøm siden januar 2019.

Ved denne koncert har Som allieret sig med to af sine nye kolleger, Jakob Westh på klaver og Tobias Lautrup på cello.

Program:

Claude Debussy: Premiere Raphsodie
Francis Poulenc: Sonate for klarinet og klaver

Jörg Widmann: Fantasie for solo klarinet

Joseph Horoviz: Sonatine for klarinet og klaver

Ludvig van Beethoven: Trio for klarinet, cello og klaver op.11 ?.

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00. Der kan på dagen frem til kl. 14:00 købes kombi-billetter til 235 kr. De gælder både til museum og koncert (begrænset antal)