Julekoncert Sylvest og Skydsgaard

Anna Gerda Sylvest
og
Benjamin Skydsgaard

Anna Gerda Sylvest er en ung dansk sopran der studerer på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium. Hun har bl.a. været solist med Concerto Copenhagen og Ensemble Storstrøm og er en erfaren ensemblesangsanger, som til dagligt synger i Holmens Kantori og Vokalensemble.

Anna Gerda skaber ofte sine koncertprogrammer omkring en fortælling og leger med det visuelle og sceniske udtryk. Alt dette kan man opleve til koncerten, som, udover at byde på julemusik fra bedste skuffe, også bliver krydret med bl.a. cabaretsange af Kurt Weill.

Benjamin Arnika Skydsgaard er pianist og studerer på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium. Han har gjort sig bemærket som vinder af Rued Langgaard-konkurrencen og Satie-konkurrencen, og som skarp kammermusiker

Et begrænset antal kombibilletter til kr. 300,- kan kun købes online. De gælder både til Fuglsang Kunstmuseum og til koncert i Fuglsang Musikforening.