Louise McClelland og Laurits Dragsted - julekoncert

Louise McClelland  - sopran

Laurits Dragsted

- klaver

Louise McClelland, f. 1997 er en dansk/new zealandsk sopran som studerer på Operaakademiet på Operaen i København. Sin unge alder til trods har hun allerede gjort sig bemærket – bl.a. som solist med DR Symfoniorkestret, Jönköpings Sinfonietta og Concerto Copenhagen. Så hun er en rigtig Shooting Star.

Hun bliver akkompagneret afpianisten Laurits Dragsted.

Han er coach for Operaakademiets studerende, og sidste år udgjorde han hele opera-kapellet på sit klaver i en opførelse af Verdis opera Rigoletto. Koncerten afholdes traditionen tro i Herregårdens smukke koncertsal, og programmet bliver musikalske julegodter, bl.a. noget fra Händels Messias.

Så bliver det ikke mere julet!

Entre 250 kr. (medlemmer 125 kr, unge under 25 gratis)

Billetter kan købes her på siden (senest dagen før) eller ved døren fra kl. 14:00.

Et begrænset antal kombibilletter til kr. 300,- kan kun købes online. De gælder både til Fuglsang Kunstmuseum og til koncert i Fuglsang Musikforening.